tisdag 16 juni 2009

Tävlingsbidrag House of Inspiration

Ytterliggare ett tävlingsbidrag.. Denna är till en kort tävling hos House of Inspiration, man skulle följa en jätterolig och inspirerande skiss så självklart hoppade jag på! Bakom ovalen är det 3 olika papper, men det syntes inte så bra på bilden såg jag nu.. Det var kanske inte så smart att lägga båda de randiga papperna på tvären.. Det är ivf snyggt i verkligheten.. Har inte fått pyssla ordentligt på så länge nu så jag känner att ideerna snart sprutar ur öronen på mig. Satt framför tvn igår och ritade skisser så jag inte ska glömma av alla fantastiska ideer jag har. Måste dock sätta mig och pyssla ihop lite blommor av spillbitar så att jag har något att pyssla med hehe.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket fint kort du gjort, gillar det skarpt =)

    Tack för orden i min gästbok

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ett ljuvligt kort du skapat.Stämpeln är bedårande.

    Tack för din medvekan.

    Carina DT för House of Inspiration.

    Lycka till!

    SvaraRadera