söndag 28 juni 2009

Summerscrap

Idag har jag varit på min första scrapträff! Summerscrap hette den och var här i göteborg, mycket trevligt :) Det var sex olika tävlingar och seg som jag är hann jag med tre av dom..
Detta kort gjordes till en tävling där man skulle skapa ett kort med temat 'sommar'.. Fick ganska mycket beröm för denna vikningen, så det var kul :)
Denna LO var till en skisstävling, blev ganska nöjd, har velat scrappa denna bilden ett tag så det är skönt att äntligen ha få gjort det.
Denna LO var till en tävling där man skulle inspireras av en broschyr från göteborgs stadsteater (tror jag det var). På framsidan fanns det pins i olika färger och det inspirerades jag av, därav de olika cirklarna i bakgrunden. Denna LO blev jag förresten väldigt nöjd med!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt, sommrigt kort!! Är avundsjuk på dom som kan göra kort. Mina försök hamnar för det mesta i papperskorgen. :-D

    SvaraRadera