lördag 13 juni 2009

Shopping

Det är ju helt sanslöst att jag bor i Göteborg men hittar den bästa scrapshoppingen i Halmstad av alla ställen på jorden.. IN-EX, Arkivet och Panduro kan slänga sig i väggen. Mimas och Brunsons i Halmstad har ett grymt bra utbud och helt ok priser! Är ni i halmstad i sommar rekommenderas dom varmt! Well well, tänkte visa lite på det som jag shoppat.. Det är mest papper och jag orkade inte ta kort på allt små plock som jag köpte..

Dessa papper köpte jag på brunson, lite blandat från olika märken jag typ aldrig har sett i Göteborg innan..

(denna bild vägrar att vända på sig) Detta köpte jag hos Mimas. Dom hade jätteroliga hemliga papperspaket för 29 kronor så jag köpte flera stycken.. De innehöll ca 10-11 blandade papper, jättebra tycker jag eftersom jag har en tendens till att alltid välja papper i samma stil..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar