måndag 31 augusti 2009

Spartips

Jag älskar precis som många andra att ha med swirls i mina projekt. Dock är det ganska dyrt att anväbda sig av crystal swirls varje gång, och jag brukar försöka variera mig med chipboard och även pearlmaker och stickles. Fast jag tycker det är ganska svårt att få till snygga swirls när man ska göra dom på frihand. Jag fick en snilleblixt i veckan och kom på att om jag använder resterna efter chippis swirlsen så har jag ju perfekta mallar! Som ni ser på bilderna funkade detta väldigt bra och jag är superstolt. Trots att det garanterat är någon annan som kommit på idén innan..

4 kommentarer:

  1. Oj vilket bra tips! Tack för att du delar med dig! Gillar ditt minialbum i inlägget under, jättesnyggt!
    Kram Elin (som satt mitt emot dig på pysselträffen i Gtbg i början av sommaren:)

    SvaraRadera
  2. Men vilken kanonide'!!

    Det är så roligt när man kommer på såna grejer (även om det är nån annan som också kommit på den, så har man ju gjort det själv också så att säga).
    Kul att man kan återanvända det man köpt flera gånger om.
    Tack så mycket för tipset!

    SvaraRadera
  3. Så smart, den idén ska jag komma ihåg!

    SvaraRadera