lördag 22 augusti 2009

Mini tavlor

Förra månaden i creative club fick man små mdf skivor som man knude göra små mini tavlor av. Antingen kunde man välja att göra varje tavla för sig, eller så kunde man knyta ihop dem till en lång bård med tavlor. Jag valde det sista alternativet och för en gångs skull har jag verkligen försökt att BARA använda mig av materialet som var med i paketet. Lyckades inte riktigt men försöka duger :) Hade tänkt hänga upp den på mitt rum, men mormor la beslag på den så nu hänger den i hennes hall som ni kan se nedan.. Det är inte fy skam det heller. Jag vet inte varför vissa av bilderna inte vill ligga som de ska har försökt fixa detta en stund nu men det vill sig inte och nu orkar jag inte engagera mig längre..

2 kommentarer:

  1. Tjusigt!! vilken rolig idé.

    ha det gott!

    kram Lise-Lott

    SvaraRadera
  2. så du är med i creative jag gjorde ett minialbum av mina :d på mina två katter som är helt underbara :d jag tror ja ska följa denna :D

    SvaraRadera