måndag 31 augusti 2009

Minialbum

Nu ska ni f¨se vad det är jag har sysslat med den senaste veckan. Denna månadens paket från Creative var ett minialbum som bildade ordet LOVE sedd framifrån. Därför valde jag såklart att ta fram ett gäng bilder på Andreas och använda mig av dem. På nästan varje sida har jag skrivit ett citat på engelska om kärlek. Även denna gång försökte jag använda mig av enbart de saker som är med i månadspaketet, och denna månad gick det bättre. Det enda jag använde utöver var Pearlmaker och stickels.
-Love is that condition in which the happiness of another person is essential to your own

-Robert A. Heinlein
-When you are in love you can not fall asleep because reality is better than your dreams

-Dr. Seuss
-Where there is love, there is life

-Mahatma Ghandi -True love is like ghosts, which everybody talks about and few have seen -

Francois De La Rochefoucauld
Återigen är bilderna lagda på snedden av någon skum anledning. Får ingen ordning på det så de får ligga kvar så här..

1 kommentar:

  1. Det blev snyggt så du är med i creative :) Jag fick inget album med i mitt paket eller papper så det var väldigt tomt men fick hem papprerna men inget album när jag skrev till dom men få se vad som säger efter mitt mail i helgen har ej kollan än hoppas på det bästa

    SvaraRadera