fredag 24 april 2009

Shoppat

Var inne en sväng i stan idag med mamma och passade då på att scrapshoppa lite! Var inne en sväng på arkivet och köpte lite papper, blandannat två av inkidos nya rosa. Sen fick jag ÄNTLIGEN köpt en edge scraper! Det blev en förpackning med små rosa rosor också. Jag sprang in en sväng på Lagerhaus för att köpa presentsnören, och då visade det sig att de hade 6 rullar för 50 kronor. Självklart slog jag till, det syns inte så bra på fotot, men de är mycket scrap- och kortvänliga snören. Om man bortser från det som de egentligen är till för. Sen satt jag på centralstationen och väntade på min pojkvän som var på väg till GBG med tåget. För att slå ihjäl lite tid investerade jag i en korttidning, och den innehöll blandannat kort gjorda med sandylions nya hello kitty papper!! Gissa om jag ska införskaffa dem när det kommer hit! Dessutom fick man med ett block med lite roliga papper. Jag har dessutom beställt massvis med blommor från House of Inspiration idag, så jag är mer än nöjd med dagens fångst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar