onsdag 29 april 2009

House of Inspiration & Creative Club

Igår när jag kom hem hade jag fått paket både från House of Inspiration och från Creative Club. Översta bilden visar vad jag köpte från HoI, det som ligger längst ner är A4 ark med massor av bosktäver i samma stil som thickers! Två A4 ark (en med små bokstäver och en med stora) kostade 30 pix. Helt okej pris tycker jag! Har inte testat hur klistret funkar men det verkar helt ok. Sen fick jag en liten present av hon som har shoppen! Det var två påsar med garn och en påse med blommor! Tack så jättemycket, blev jätteglad! :D Detta var vad jag fick i paketet från Creative Club, brukar bara köpa något paket ibland men denna gången tyckte jag papperna såg fina ut så jag beställde hem månadspaketet. Visst dom är fina, MEN de är vikta, som ni ser på det gröna pappret. Dessutom är de enfärgade papperna vita på baksidan?! Eftersom de är vikta har jag tidigare klippt av de enfärgade och gjort kort med den biten som inte är skadad, men det kan jag ju inte gör nu när det är vitt :/ Dekosarna var helt ok, men de röda hjärtanan låg löst i boxen det kommer i, och därför hade ett hjärta blivit helt demolerat. Ibland undrar jag varför jag fortfarande är kvar i klubben, jag blir ändå bara besviken. Creative Club har MYCKET kvar att lära, och med deras tankegångar är det ganska uppenbart att det inte är speciellt många scrappare som jobbar på företaget..

1 kommentar:

  1. Ah, jag läser den 3:e terminen nu. Har hört av flera att det är myyyycket att läsa på din inriktning... Men den verkar väldigt intressant :-) Hoppas det går bra för dig på tentan nu då :-) (även om det va en riktigt taskig dag för er att ha den på...) Man blir väldigt glad över att ha hemtenta som vi har nu iaf då... :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera