måndag 21 september 2009

Rekordträffen, Andra tävlingen, LO Syskonkärlek

Detta var mitt bidrag till tävling nummer två. Utmaningen var att den skulle gå i rosa. Hittade bilden på mig och min syster och tyckte verkligen att den passade perfekt till det rosa. Har gjort en swirl med pearlmaker i rosa och mintgrönt som får föreställa stjälken till blommorna. Blev faktiskt väldigt nöjd med denna trots att den är ganska enkel. Köpte förresten den rosa och mintgröna pearlmakern på träffen. 100 kronor för båda tyckte jag var helt överkomligt.

2 kommentarer:

  1. Ja jag köpte det med :) så man sparade 6 kr :D

    SvaraRadera
  2. hej
    Kul att du hittade till mig - så att jag kunde hitta till dig.
    Vad duktig du är - jättefina Los....

    Du får följa med din mor upp till mig den 18/10 så kan du kolla in mina saker - jag kanske har några roliga stämplar du vill stämpla upp.. jag vet att du har några som jag skulle vilja stämpla upp *ler*

    kram ina
    (ps.. jag lade in en annan kommentar - men den verkade ha försvunnit?)

    SvaraRadera