torsdag 21 januari 2010

Lo, a new hair due

Detta är ett bidrag till en tävling på scrap-a-little, där utmaningen var att använda blå-brun-rosa plus att man skulle ha med ordet new i titeln, därav valde jag att göra hela titeln på engelska. Blev inte riktigt nöjd, känns som att något saknas, men den är ändå helt ok..



Nu ska jag göra det som jag borde gjort hela kvällen, nämligen läsa i skolböckerna haha.. Godkväll.



Glömde skriva att jag liftade mammas kusin Ina med det skruvade bandet i kanten.. Gå gärna in i hennes blogg och kolla :)

3 kommentarer:

  1. He he.. det är alltid lika kul att bli liftad....
    kul att kunna inspirera!

    Men jag kan inte se att något skulle saknas som du skriver... tycker den är kanon fin.
    //ina

    SvaraRadera
  2. Great layout! I'm glad you played along with Helen's Challenge!

    SvaraRadera
  3. hej,hej! Va kul att kunna skriva på svenska för omväxlings skull. Jätte fin layout! jag gillar alla blommor. tack för att du va med och tävla! tja!

    SvaraRadera